W pogoni za promocją

Odwiedzając podczas zwykłych niewielkich zakupów dowolny sklep czy też supermarket bez problemu możemy natknąć się na wielki kolorowy napis „promocja” umieszczony na plakatach, bilbordach lub artykułach zapakowanych w opakowania promocyjne. Duża część z nich, a może nawet wręcz przeważającą to podręczne artykuły spożywcze codzienne użytku, dlatego głównie są to opakowania jednorazowe lądujące po spożyciu w pierwszym lepszym koszu na śmieci. Mimo, tego mówiąc w przenośni bardzo krótkiego życia spełniają swe zadania, którym jest oczywiście zwrócenie na siebie uwagi i zainteresowanie klienta, podobne założenia przyjmują także producenci słodyczy jak czekoladki reklamowe. Dosłownie każdy artykuł z jakiejkolwiek branży czy to spożywczej, chemicznej czy też przemysłowej może być promocyjny lub objęty promocją jak kto woli. Form i możliwości jest dosłownie nieograniczona ilość, wszystko zależy od pomysłowości i kreatywności reklamodawców, którymi zazwyczaj wcale nie grzeszą, a liczy się oryginalność.

Dodaj komentarz